Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud v příslušné situaci začnete přemýšlet o tom zda mám nebo nemám, tak jen hledáte výmluvu (zdůvodnění) proč zůstat bokem. Zeptejte se kohokoliv, kdo v podobné situaci byl, a každý Vám odpoví, že na podobné úvahy není čas. To, zda jsme "hrdina" nebo "srab" je prostě zakódované v každém z nás.

3 0
možnosti
Foto

L54e15o59š 10P33a30t80k70a

6. 12. 2014 18:53

Děkuji Vám za názor. Já jsem ale nikde nenapsal, že se budu rozmýšlet. Jistě je to o emočním rozhodnutí a souhlasím, že to má každý v sobě.Jsem ale přesvědčen, že to v sobě každý objeví až v danou chvíli, nemůže to vědět předem.

Naopak si myslím, že ten, kdo dělá hrdinu, tak nakonec ztuhne a zůstane stát.

Já zde ovšem pouze polemizuji nad tím, co je vlastně kdy rozumné a co správné.

0 0
možnosti
II

Svědkem první krvavé dopravní nehody, při které zemřeli 3 lidé, jsem byl, když mi bylo 11 let. Takže já jsem opravdu nevěděl, co mám dělat. Takže jsem tam jenom tak stál a díval se. Společně se mnou tam stálo několik desítek dospělých. Ani jeden z nich nehnul ani prstem. Přitom nic nehořelo. Lidé mezi sebou pouze nezúčastněně diskutovali, zda někdo z těch tří ještě žije.

Někdo teda alespoň zavolal sanitku, která přijela asi za 15 minut.

Od té doby se tedy vždycky snažím alespoň zjistit, zda mohu něco udělat. Dlužno říct, že se situace snad o něco málo zlepšila, že lidé jsou víc informovaní. Protože u těch pozdějších nehod, ke kterým jsem se nachomýtl, už byl vždy alespoň jeden člověk, který dělal, co bylo třeba. Takže doufám, že je to pozitivní trend a bude to tak i nadále. Doufám, že se nikdy nedostaneme do situace jako v některých nejmenovaných východních zemích, kde lidé těžce zraněného člověka klidně překračují...

1 0
možnosti
Foto

Moc dobře napsanéR^ Vystihl jste přesně moje pocity.

0 0
možnosti
LN

..naprostý souhlas....a z hlediska otázky...jestli to člověk "dá"...nebo "nedá"....si myslím...že to každý zjistí až tehdy ..kdy k tomu dojde...to se nacvičit nedá....

1 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1564x
Působím v oblasti komunikace, mám ji rád. Denně před ní však unikám do roubenky v Podkrkonoší. Píšu hodně o sportu, nikoliv však výhradně. Přeji příjemné čtení a moje starší blogy najdete na pankreativec.cz nebo FB/pankreativec

Seznam rubrik