Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J97o15s83e84f 64P22o27t97r

8. 1. 2016 22:18

.... je nesrovnatelně náročnější, než si vzít každý den 5 prášků. Je to stejný alibismus jako náboženství....

Pane autore představte si, že právě v tom náboženství je druhým nejdůležitějším úkolem pro člověka přemáhat a potlačovat své živočišné pudy a rozvíjet duševní stránku - tedy všechny ty neřesti, které citujete (prvním úkolem je milovat bližního svého). To, že to skoro nikdo ani z věřících nedělá není chyba těch náboženských zásad.

Proč to píšu? Protože je vidět, že i vy máte pokřivené vidění světa a tak velice pochybuji o obrodě života, jak jste nám ji nastínil.

0 0
možnosti

Tak já se teda hlásim!

A vaše otázky? Znám několik úspěšných podnikatelů, jsou mezi nimi jak vstřícní lidé, tak draví sobci. Obdivuji některé šéfy nadací i některé hvězdy NHL, násilí ve zprávách mě moc nezajímá, pokud se netýká mě nebo mých blízkých, koncert pro Světlušku mě nezajímá, pokud na něm hraje Moravanka, až tam bude hrát třeba Visací zámek, ráda přijdu. A ve frontě mě včera předběhly akorát dvě stařenky s taškama plnejma nějakýho bordelu...:-)

3 0
možnosti
Foto

L14e75o23š 51P63a90t87k24a

7. 1. 2016 12:56

Fajn, urcitě nejste sama. Já si přeji vice takových lidi. To je i důvodem článku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1564x
Působím v oblasti komunikace, mám ji rád. Denně před ní však unikám do roubenky v Podkrkonoší. Píšu hodně o sportu, nikoliv však výhradně. Přeji příjemné čtení a moje starší blogy najdete na pankreativec.cz nebo FB/pankreativec

Seznam rubrik