Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V době internetu a všeobecného sdílení videí světovými médii je něco takového neodpustitelné. Díky tomuto opileckému extempore teď máme ve světě fotbalu pověst křupanů, kterým není nic svaté. Je to něco podobného, jako když v TV běží záběry z exotických parlamentů, kde se poslanci rvou jako koně. Taky si člověk udělá obrázek, jak to tam asi funguje. :-/

1 0
možnosti

Každému, kdo se o fotbal trochu zajímá, je to jasné. Odvrátit pozornost od zásadních problémů a udělat z někoho exemplární příklad. To přece už známe z mnoha jiných záležitostí. Jenže ryba vždycky smrdí od hlavy,

2 1
možnosti
Foto

Tohle není jenom o fotbale. Když je něco špatně, poukáže se na zástupný problém, na který se soustředí veškerá pozornost davu, v politice viz aféra Nagyová - Nečas. Ta zastínila daleko závažnější cauzy, jež v té době probíhaly a díky tomu se zametly pod koberec. Konkrétně k diskuzi - ten druhý rozhodčí nemočil u rohového praporku, ani nevyndal přirození z trenek. Na stadionu si toho nikdo nevšiml a i televizní záznam je z hlediska (po)močení neprůkazný. Jak správně autor textu poukázal, dav má jasno, že je Pelta člověk na správném místě a měl by v čele našeho fotbalu vydržet až na věky věků.

1 1
možnosti

Všimla jsem si, že opilost sudích 1.ligy (močení u brány, potácení se, pády, vše od pohledu těžká opilost) zde obhajují stejní lidé, kteří obhajují opilost a vulgární excesy prezidenta republiky. Jeden z nich je dokonce učitelem na základní škole. Z toho se dá leccos vyvozovat.RvRvRv Tady už jen chybí, aby někdo z nich ještě prohlásil, že oba sudí měli virozu.

3 2
možnosti

Paní Samcová-Poborská, to je od vás jen další trapný výkřik ;-) - já tady tu opilost neobhajuji, jenom jsem stejně jako autor článku přesvědčen o tom, že např. uplácení rozhodčích nebo ovlivňování zápasů jinými prostředky je mnohem horší věc než ti dva opilí rozhodčí.

1 3
možnosti

J92o26s70e29f 30K22l70a25t

13. 5. 2016 17:27

Ptáte se jestli zaslouží?Zaslouží!

1 0
možnosti

Ostuda to nepochybně byla, ale máte naprostou pravdu v tom, že jsou věci, které českému fotbalu škodí mnohem víc a vedení FAČR dělá, že o nich neví. Ode mě karma. R^

6 2
možnosti
Foto

O40t11a58k93a66r 42S13e26k89l

13. 5. 2016 15:16

Víte , co možná stojí za zamyšlení ? Starý zkušený piják by se určitě před zápasem tak neznemožnil. Spíše mně to připadá , že sportovcům nepijanům buď něco přilili do kafe nebo jim řekli , že jeden panáček nic neudělá a vlili do nich silnou kořalku.

Proč a kdo , to tedy netuším. Nechci ty sudí obhajovat - ale proč by se tak zřídili a rovnou dva ?

Příbrami se říká české Palermo. To jen tak na okraj.:-/

7 0
možnosti

Já jsem celou tuto scénku viděl, a to jak v televizi tak na několika diváckých videí. Musím uznat, že tak už sem se dlouho nenachechtal, ale ten rozhodčí sice na šrot byl, nemohla to ovšem být normální opilost,na ten jeho stav muselo zafunkovat ještě něco jiného, vždy ́t přeci když by si dřepnul a upřeně zíral na fotbal, tak se toho nikdo nevšimne a má klid ale chovat se jak opice, mátožně se pohybovat, stínovat lajnového rozhodčího. Myslím , že svaz v čele s Peltou vynesl trest bez řádného vyšetření trochu předčasně . Tomu druhému exotovi, který močí před několika tisíci diváky ten trest patří jedoznačně.

0 0
možnosti

S tím močením máte pravdu, soudruzi taky nemohli překousnout když se v Moskvě vymočil u rohovýho praporku Přáda;-D

0 0
možnosti

Nezlobte se pane Patko, ale obhajujete neobhajitelné.

Já jsem obchodní zástupce. Myslíte, že si mohu dovolit řídit pod vlivem?

Přišel bych o práci a také na velmi dlouhou dobu, možná na celý život a nikdo by mě jistě jako řidiče již nikdy nezaměstnal.

I mě práce baví ( a o hovořím o práci, ne o koníčku) Pokud se rozhodčí ve vrcholové, PROFESIONÁLNÍ práci opije tak, že padá u postranní čáry, případně ten druhý rozhodčí močí za brankou, potom asi dává přednost zábavě, před řízením zápasu, na který si mnozí vsadí hodně peněz. (jen pro úplnost, já tedy ne).

Za nestranné a zodpovědné soudcování dostává solidně zaplaceno.

Trest považuji za plně adekvátní.

Pokud mimo to je ještě členem vcholných komisí, tak by měl domů chodit kanálama.

A těžko mě přesvědčíte o opaku.

Rv

1 0
možnosti
Foto

L42e81o87š 87P29a17t70k25a

13. 5. 2016 15:18

Já Vás ale o ničem přesvědčovat nehodlám. Napsal jsem názor, Vy svůj.

Jen se obávám, že to zcela nechápete. Šlo mi hlavně o reakci vedení FAČR, jak situace zneužívají pro sebe!

4 1
možnosti

Myslím, že to napadlo snad všechny, kromě úplných zabedněnců. Člověk jen zírá, jak jednoznačně a rázně dokáže vedení fotbalu postupovat, při řešení prkotin. Oni si snad myslí, že jsme úplně pitomí

1 1
možnosti

Pane Tichero - to je pro Vás prkotina? No tak to nechci vidět Vaše pracovní nasazení. ;-D

Pokud je pro Vás normální přijít do práce "na šrot" ....

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS