Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Autor nemůže pochopit,,že ostaní kanditáti se běžného člověka s běžný, či nízkým příjemem nezastanou. Jsou to vítači, nahnali by k nám kde koho. A jsou proti referendu o výstupu z EU. Proto jedinou možností po ty lidi je Zeman.

0 5
možnosti
Foto

L59e81o45š 44P38a81t19k40a

10. 1. 2018 21:03

"Vítači", to zase někdo vymyslel pojem, který lidi nechápu ale opakují.

3 0
možnosti
MK

Vidím to stejně. Můj favorit pro druhé kolo je Nezeman.

5 0
možnosti
PS

Co když se v druhém kole ocitne Zeman a Topolánek. Co s tím, když chcete mít na hradě:Osobně chci, aby se na hrad dostal slušný, inteligentní člověk, se svěžím a moudře působícím vzezřením, který bude tuto zemi slušně a důstojně reprezentovat,

Chci změnu, osvěžení, někoho nového, neokoukaného. Chci člověka budoucnosti, nikoliv člověka minulosti.

0 0
možnosti
Foto

L92e47o17š 31P15a59t23k16a

10. 1. 2018 16:52

V článku je i tato verze, se skřípěním zubů Topolánek.

4 0
možnosti
Foto

8-o Vy skoro souzníte s jedním ,,nezávislým šídlem". Ten přímo nabádá, že k prvnímu kolu se ani chodit nemusí, stačí až ke druhému;-D

0 1
možnosti
Foto

L25e52o40š 45P26a81t31k63a

10. 1. 2018 16:53

Tak to jsem nenapsal a nejsem rád, že to tak zní.

To by pak mohlo být po prvním hotovo, a to v tom nejhorším smyslu.

4 0
možnosti
Foto

Jak moudře poznamenala jedna dáma v diskusi pod mým článkem - prezidentská funkce by měla být pro politika vrcholem jeho politické kariéry, nikoliv pro člověka zvenčí prvním politickým postem. Za sebe dodávám, že prezidentská funkce je natolik významná, že si zaslouží profíka, ne nadšeného, ale naivního amatéra. Já nebudu volit ani Topolánka, ani Zemana, o to více mě štve, že svůj hlas nemohu dát jinému politickému "profíkovi", protože tam prostě žádný jiný není. Tak to budu muset chca-nechca hodit amatérovi a modlit se, aby se stal co nejrychleji profíkem...

0 0
možnosti
Foto

L84e70o21š 81P17a85t84k88a

10. 1. 2018 15:41

To je pěkná myšlenka, ale máte tip, kdo by to mohl být? Já totiž ne.

To mi takhle vždycky říká tchyně, udělej to jinak: a jak? to nevím, jinak! :)

0 0
možnosti
SB

K druhému kolu určitě půjdu a budu volit Zemana.

nechci, aby v nejvyšší ústavní funkci byl vítač.

2 5
možnosti
JV
JH

J23a20n 22H25y94n31e79k

10. 1. 2018 14:27

8-obla bla bla

0 0
možnosti
Foto

A byl byste stále pro vyšší účast ve volbách, i kdyby z toho profitoval M. Zeman?

2 0
možnosti
Foto

L20e13o65š 73P58a21t34k86a

10. 1. 2018 14:38

Dobrá poznámka, ale věřte, že byl.

Nicméně zas tak skeptický nad uvažováním tohoto národa nejsem.

1 0
možnosti
PV

Asi takhle, v minulem druhem kole byli pro me oba postoupivsi kandidati ta nejvetsi hruza (opet opakuji ze pro ME), co mohla nastat. A kdyz uz jsem mozna uvazoval o volbe KS, tak rozpoutana hysterie mi opravdu sebrala jakoukoliv chut. Pokud by letos postoupili do druheho kola MZ a MT tak k druhemu kolu opet nepujdu, protoze mi je jedno, ktery z tech dvou sprostaku bude prezidentovat. No a protoze jsem uz mnohokrat slysel, ze mnozi k prvnimu kolu nepujdou a v druhem to hodi proti MZ, tak mam obavu (pravda malou), aby po prvnim kole nebylo hotovo.

2 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1564x
Působím v oblasti komunikace, mám ji rád. Denně před ní však unikám do roubenky v Podkrkonoší. Píšu hodně o sportu, nikoliv však výhradně. Přeji příjemné čtení a moje starší blogy najdete na pankreativec.cz nebo FB/pankreativec

Seznam rubrik