Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Nikdo netvrdí, že musíte pařit celou dobu až do návratu manželky z porodnice. Ale na přiměřené oslavě narození potomka s kamarády nic tak špatného nevidím.

4 0
možnosti

Leoši,pěkně napsáno.Znám z vlastní zkušenosti.Oslavu jsme udělali až byli všichni,žena i dítě ,ve formě a mohli se zúčastnit.Bydleli jsme také na vesnici.

4 0
možnosti
BT

To my taky,pri krtinach.....

2 0
možnosti
AV

Ne že by to od vás nebylo hezké - ale tím, že si "z principu" odpustíte oslavu, čerstvé mamince ani ničím nepomůžete, ani neulehčíte. (Teda pokud nebudete chtít, aby po návratu z porodnice po té oslavě uklidila.) Tak potomka klidně s kamarády zapijte, ať má dobrý kořínek. :-)

4 1
možnosti

Čerstvé mamince jsem ulehčil a pomohl tím,že jsem s ní trávil veškerý čas v porodnici.Já si nemyslím,že potomka je nutno okamžitě zapít ,aby měl dobrý kořínek,takže si oslavu odpustím ne z principu,ale přesunu ji na dobu,kde můžeme být všichni a o to jde.

6 0
možnosti
MP

Ježíš .....  Každej chlap, který má svoji ženu jen trošičku rád by tu bolest raději převzal za ni. jenže nemůže. A není to jeho vina. Ráčej to reklamovat u matky přírody nebo pánaboha....

3 1
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1564x
Působím v oblasti komunikace, mám ji rád. Denně před ní však unikám do roubenky v Podkrkonoší. Píšu hodně o sportu, nikoliv však výhradně. Přeji příjemné čtení a moje starší blogy najdete na pankreativec.cz nebo FB/pankreativec

Seznam rubrik