Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HM

ano je to tak a mohlo by tak být jak píšete R^

1 0
možnosti
MP

Nabalují se i další problémy.

Kdo by za ně platil pojištění, kdo bude řešit reklamace, jak řešit úrazy nešiků, způsobenou škodu a tak dále. Budeme o práci sepisovat smlouvu nebo to bude jen tak per huba? Co když někdo dotyčnému poukázku nedá?

Navíc se jedná o oblast, v níž je na trhu přeplněno.

A kolik nových úředníků bude poukázkami disponovat, přerozdělovat je, zdali budou svalovci k práci ochotní popíjet někde kafe z automatu a já tam jako zajdu si vybrat? Bude to snad důstojnější než neplacené veřejně prospěšné práce?

Podle mě se někdo připil a pak ze sebe vysypal tenhle super nápad. Volby jsou za bukem, co bychom nezamávali nějakým tím nesmyslem, naši voliči na to slyší, že. A státní poukázkovou agenturu povede nějaký ten politický trafikant.

Tohle by podle mě překonalo i známé s-karty.

9 1
možnosti
Foto

Socani slibují svým voličům práci? Geniální...;-D To musel vymyslet Špidla.

5 0
možnosti
Foto

Ať se Bohouš nezlobí , na tento nápad je jediné možné (slušné) hodnocení : blábol !

4 0
možnosti
IH

To je fakt, poškozovalo by to úklidové firmy.

3 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1564x
Působím v oblasti komunikace, mám ji rád. Denně před ní však unikám do roubenky v Podkrkonoší. Píšu hodně o sportu, nikoliv však výhradně. Přeji příjemné čtení a moje starší blogy najdete na pankreativec.cz nebo FB/pankreativec

Seznam rubrik