Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JAN

Kouření škodí zdraví, účinek pasivního kouření - co na tom kdo nechápe ? ;-D

0 0
možnosti
AL

Souhlasím!! Ale provoz aut taky, to nelze popřít.

1 0
možnosti
JP

Nechápu snahu cokoliv nařizovat.

Stačí jednoduchá věc:

a) Kuřácká restaurace, hospoda, bar = normální daně + 2% navrch

b) Nekuřácká restaurace, hospoda, bar = normální daně - 2% dolů

Trh se pak sám postará o to, která hospoda, bar či restaurace přežije a která ne.

1 2
možnosti
MK

Nelze,nerovnost podnikatelského prostředí....zákaz,ho narovná pro všechny stejně.

1 0
možnosti
PT

P86e33t89r 42T25ů56m38a

9. 12. 2015 15:52

Jsem nekuřák od malička, ale pořád jsem nucený být kuřákem pasivním.

Otevřu doma okno, soused právě kouří z balkónu, jdu si po ulici a všude okolo mne kráčející kuřáci (dříve více kluci a páni, dnes kouří snad každá mladá slečna, je to asi IN), jdu čekat na autobus, na zastávce opět je nějaký chytrák co tam na všechny okolo vydechuje hnusy. Když už si konečně sednu do autobusu, natěšený, že to bude jízda bez kouře, tak si nějaký silný kuřák sedne vedle mne a tak šíleně smrdí kouřem, že je to nechutné a ještě do toho furt kašle.

Kuřáci a co takto kompromis, zažít kouřit elektronické cigarety? Pokrok nezastavíš;-D

Ani já nejsem pro nařizování podnikatelům, kde jejich hosté smí kouřit a kde ne, ale kde najít nejaky rozumný kompromis.

Bud ten zákon schvalit na zkusebni dobu 1 mesic a pak se to vyhodnoti, ale hlavne doporucovat elektronicke cigarety. Nevím o kolik toto kouření vyjde klasického kuřáka dráž, ale já bych klidně platil kuřákům příspěvek stovku měsíčně za to, že mohu dýchat jako člověk.

1 0
možnosti
AL

Nekouřím cigarety zhruba 5 let. Přešel jsem na elektronické cigarety. Kouření e cigarety vyjde zhruba desetkrát levněji než klasická cigareta.

0 0
možnosti
AL

To je jen začátek! Pak přijdou na řadu další věci, třeba alkohol, vepřové maso, sladké nápoje....... Těch co se to týkat nebude budou nadšeně souhlasit a přikyvovat! Dvěma slovy: "BUĎTE DOBŘÍ"

2 0
možnosti

Lidé, kteří znají jen lineární trend, by se neměli dopouštět úvah o budoucnosti.

2 0
možnosti
Foto

Argument že kuřák si může jít ven zakourit je zvrácené, pokud někdo půjde kouřit ven bude s tím otravovat nekuřáka na veřejném prostoru a není povinnost nekuřáků přecházet silnici.

Zato je svobodná volba jít pro nekuřáka do hospody kde se kouří

4 1
možnosti
Foto

myšlení mnohých zdejších je zvrácené, obsahujících známky totalismu

zakazovat dělat majiteli ve svém soukromém prostoru co není zákonem zakázano

1 1
možnosti
LH

Ale to přesně dělá Evropská unie.Proč mi přikazuje čím mám doma svítit (nesmí se prodávat obyčejné žárovky), proč mi přikazuje mít domácí čističku (když močůvka je nejlepší přírodní hnojivo)..a to všechno mám na SVÉM SOUKROMÉM POZEMKU.Proč mi přikazuje, že z domácí zabíjačky nesmím sousedům rozdávat výslužku atd.

1 0
možnosti
MK

Milý autore....nechci říct,že se mýlíte téměř ve všem,ale vše si upraujete,aby Vám to vyhovovalo.

Zpochyňovat škodlivost kouření a to i pasívního může jen ignorat,Neználek(pro slováky Nevedko) a senátor Kubera,jehož vzhled ve tvaru užmoulané cigarety ho k tomuto opravňuje.

Restaurace je sice Vaše,ale podnikání Vám povoluje a reguluje do velké míry stát,proto toto jedno nařízení je jen jedním z mnoha.

Když bylo jedním z návrhů,aby se zákaz nevztahoval na vesnice s méně než 500obyvateli,kde byl princip toho,že si nekuřák může zajít jinam.Ve světě je toto opatření již hojně běžné,možná některým vadí,ale jelikož "moderní,by mělo být nekouřit" ho musí respektovat.Kuřte,doma a pokud jste ignorant třeba i nad dětskou kolébkou,ale nás nekuřáky neučte,kde můžeme jít a kde to bude o zdraví.

3 1
možnosti
Foto

„Zpochybňovat škodlivost kouření a to i pasívního může jen ignorat,“ proto jen ignorantský nekuřák leze do zakouřené hospody a jen ignorantský nekuřák vyžene kuřáky smrdět na chodník ku potěše všech procházejících, včetně dětí.

Nikdo vás nekuřáky neučí, kam můžete jít. Ale vy s arogancí vlastní jen sobcům nařizujete, jak mají restaurace vypadat, aby vyhovovaly vám. Vy si myslíte, že máte nezadatelné právo na nekuřácký podnik? Připomínáte mi člověka, který se na diskotéce dožaduje, aby to vypnuli, protože hluk škodí zdraví a on navíc nesnáší disko, že mu mají pustit dechovku. Stejně jako kuřák nemá žádné nezadatelné právo na podnik kuřácký, tak úplně stejně vy nemáte vůbec žádné nezadatelné právo na podnik nekuřácký. Když nebude v obci žádný podnik (ten kuřácký třeba zkrachuje – inu „soused má kozu a já ne, tak ať mu ta koza chcípne!“), jak se domůžete svého „nezadatelného práva“?

0 0
možnosti
Foto

Kdosi napsal něco ve smyslu, že hospoda není veřejné místo, protože ji vlastní soukromník.

Není to pravda. Pokud někam může svobodně vejít ( a využít tamní služby), stává se to veřejným místem. Soukromým podnikem by se to stalo pouze tehdy, byl-li by přístup buď jen pro zvané, nebo po dohodě.

Kromě toho pro tyto podniky platí řada mnohem přísnějších hygienických norem. A svoboda? Zkuste se svobodně vyčůrat u stolu, kde sedíte. A když tam svobodně hodíte šavli, asi vám doporučí odchod. Nicméně jedno řešení jsem viděl u zdejšího průmyslového podniku: venku mají pro kuřáky zvláštní "kabinku", kde si náruživec může zakouřit, aniž by při tom trpěl rozmary počasí.

Tam, kde lidé sami dobrovolně na základě rozumné úvahy přestanou dělat to, co ostatním vadí, nemusí žádný zákon přijít.

5 0
možnosti
RK

R69a15d13i77m 81K62a57l23a76s

9. 12. 2015 15:59

Přesně tak, všichni se ohání svobodou podnikání, ale otevřít si restauraci znamená splnit mnoho předpisů a požadavků. Nelze si jen tak vzpomenout a začít jen tak "vařit pro lidi". Žádná svoboda podnikání stejně tudíž není...

Ale existuje právo otevřít si restauraci, pokud člověk splní všechny předpisy, normy a nařízení. A to, o co nyní jde, je v podstatě jeden z hygienických standardů v mnoha zemích již poměrně běžný.

Za sto dvě stě let se možná budou naši potomci divit, co jsme to byli za "prasata", že jsme kouřili v restauraci.

2 1
možnosti
Foto

Donemoty opakujúce sa smogové situácie na Ostravsku už politici vyriešili?

1 0
možnosti
Foto

Já jsem přestal kouřit před osmi roky a když jsem začal cítit ten zápach na ostatních kuřácích, tak jsem se zastyděl za kuřácká léta. Jsem moc rád, že jsem přestal.

3 0
možnosti
JH

R^R^R^  Nekouřím od padesáti let, již přes 18 roků. Stejně jako vy se stydím za to, jak jsem musel ostatním smrdět, když to teď cítím tak je mi na zvracení. Žiji na malém městečku, jsou zde dvě restaurace, obě kuřácké, nemůžeme si tam jít sednout a v klidu povečeřet. Jdu tam jednou za rok a to na setkání spolužáků a výsledek je ten, že přijdu domů a všechno co mám na sobě jde do prádelny (manželka má radost) a já jdu do sprchy, dvakrát si musím umýt hlavu, smýt ze sebe ten puch a pak teprve můžu jít do postele. A ještě se mi moc "líbí" když do autobusu nastoupí dva obejdové, kteří jsou v tom oblečení ve kterém byli večer v hospodě, mnohdy to mají na sobě týden. Je to hnus. Radši jezdím autem. A když se nám někdy na výletě povede, že nalezneme nekuřáckou restauraci, rádi si dáme oběd nebo večeři a posedíme v kulturním prostředí.

2 1
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1564x
Působím v oblasti komunikace, mám ji rád. Denně před ní však unikám do roubenky v Podkrkonoší. Píšu hodně o sportu, nikoliv však výhradně. Přeji příjemné čtení a moje starší blogy najdete na pankreativec.cz nebo FB/pankreativec

Seznam rubrik